12 Mart 2012 Pazartesi

SEN BENİM ZİNDANIM..


SEN BENİM ZİNDANIM









Mavi göklerimde gökkuşağımsın
Doldurdum yüreğime renkgarenk
Yansıyor gözlerime her rengin
Işıl ışıl sevdanla kutsal bir ahenk

Daralıyor özleminle yüreğim
Sen benimlesin, her alışta nefesim
Sen diye bakıyor dünyaya gözlerim
Sen benim en kutsal yalnızlığım

Zincirlendim, sen benim zindanım
Prangalarda asılı kıskıvrak yüreğim
Mutluyum, karanlık zindan aydınlık
Sen kutsalım ben sana tutsağım,

Duruldu asi ruhum isyankar bedenim
Delice kafa tutarken tüm dünyaya ben

Senden önce bilmedim olmadı hiç korkum
Şimdi ürkek ufacık bir serçe avuçlarındayım.

Duam oldu dilim de,  "seni seviyorum"
Duymadığım sesinle ninnili uykularım
Sen düşlerimde ışıl ışıl ne güzel 
Varsın uykusuz oluversın gecelerim

Yasalara aykırı idam sehpamsın  benim
İnsanların nezdinde taşlanacak suçluyum
Seve seve veririm başımı urganlara
Umurumda hiç değil ben cezama razıyım

Kim demiş ayrılık ölümden beter
Varsın olsun ,yüreğimde sen çağıl çağıl
Gözlerim bütün dünyaya sen diye bakar
Göremesemde bir daha bende ki sevda bana yeter..


Gülsev EYÜBOĞLU

Hiç yorum yok: