12 Mart 2012 Pazartesi

DAĞLARDAKİ ATEŞLER..



DAĞLARDAKİ ATEŞLER..
Esiyor Fırtına !
Eğiliyor bütün ağaçlar,
Fırtınanın önünde..
Yapıyorlar işbirliği
Bana karşı !!
Geliyor Fırtına,
Ansızın birden bire.
BEN,
Anlamadan ne olduğumu, şaşkın.
Savruluyorum !
Anaforunda Fırtınanın.
Tutunamıyorum !
İçindeyim Fırtınanın,
Bütün benliğim,bedenim.
Tutuklu kalıyorum.
Eğiliyor önünde dağlar,
Parça parça kayalar,
Büklüm büklüm ağaçlar.
Sadece ben ve Fırtına,
Öylesine şimşek şimşek !!
Alevleniyor sanki dünya,
Ben Fırtınanın kollarında
Fırtına benim içimde..
Gürlüyor gökler inim inim,
Kovalardan boşanıyor yağmurlar.
Düşüyorum toprağa ben,
Sanki bir alev topu yıldırım.
Sırılsıklam her yerim.
Öylesine şaşkın ve sessiz..
Savunmasız................
Kırılıyor kilitleri yüreğimin,
Yaşarken ölüyorum.................................................

Gülsev Eyüboğlu

Bu bir Zigana masalıdır...

Hiç yorum yok: